I love travel.

我喜歡旅行

I want to travel around the world.

我想要環遊這世界

Travel is not just shopping and eating.

旅行不是只有逛街跟吃東西

For me , the most important part is the culture and people.

對我而言,更重要的部份是文化和人

Why people live in this way?

為什麼人們以這種方式居住?

What is the meaning of the building?

這棟建築物有什麼意義?

There are some people who meet in the trip.

在旅程中我們會遇到一些人

We may know each other or not.

或許我們互相認識

We also can make new friends.

我們也可以認識一些新朋友

Although after the trip , we may not see each other anymore.

雖然在旅行結束後,我們再也見不到對方

But everytime we think about the trip , we may be to remember he ( or she ).

但每次我們想起這段旅程時,我們或許就會想起他(或她)

Because of the person , make the trip more wonderful.

因為有他,讓我們的旅程更加精采

I'll always remember everyone who travel with me.

我會永遠記得跟我一起旅行的每個人 

And I also want to say , Thank you !

而我也想說,謝謝你

 

 

雖然英文不好,但還是想用英文寫一下

錯誤的地方,歡迎指正 = ="

謝謝每位陪著我一起旅行的成員

少了你們,這段旅行將不再那麼精采!

 

789789.jpg  

全員拷貝-1.jpg

01.jpg

 

12.jpg  

06.jpg   

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    loula 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()